nytt inlägg

Jaha, jag har väl inte så mycket att rapportera sedan sist... flytten gick bra och än så länge har vi inte dödat varandra! Jag hade ett prov i fredag som vi får se hur det gick... är ganska osäker på hur pass bra jag gjorde ifrån mig. Sedan har vi ett annat prov imorgon, ett kanji prov. Jag kommer dö. Vet inte hur jag ska lära mig allt tills dess. Det roliga är dock att jag och Bea köpte julpynt igår, det blev grejor till en adventsljusstake, mycket brandfarlig, glitter, en liten plastgran och pynt till den! Vi ska få julkänsla!!
Vi har det nu litet varmare inomhus också, fyra personer värmer mer än två kan jag säga! Jag tror nog att allt kommer att gå bra med oss i samma rum. Vi har fått ett litet extrajobb också, fem dagar under jul (inkl. julafton) ska vi jobba i en litet större livsmedelsaffär och skära sushi! Ska bli intressant men vi kommer nog inte att lukta så gott efter det... ;) Men litet pengar tjänar vi nog och framförallt kommer vi att öva mycket japanska!
Imorgon ska jag och pamela (vet itne om de andra ska med) tidigare till skolan och plugga litet där, Dharma pratade om att vi borde komma dit litet oftare så vi täknte göra honom nöjd, sedan ska till posten och sätta in pengar på kontot så att softbank inte klagar på att de inte kan dra pengar... sedan är det dags att fly landet... innan kanjitestet. Det får npg bli allt för idag... tror att jag hade något annat skriva men jag har glömt det nu...

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Sasha

Hej Emma.

Hoppas det har gått bra med provet!

Ska ni skära sushi? Måste ta bilder!! Det måste jag se!

Ta väl hand om er och njut de goda japanska maten för mig. Kram!

2010-12-06 @ 20:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0