Jan. 11, 2010

Jag är så fruktansvärt trött ikväll... men jag har inte gjort så mycket idag. Imorse städade jag litet sedan har jag tvättat och passat Felix litet grand... men inte mycket mer... fixade litet med lunchen eftersom Claudia fick köra med bilen till verkstaden men hon hade förberett i princip allt redan. Har dock bytt blöja två gånger på Charlotte idag, det har inte hänt förut! För det mesta gör claudia det, inte världens roligatse jobb direkt.

Men, men.. en granne var här förut idag och fikade, hon skulle hälsa på Charlotte. Det medföljde även en present som Felix fick öppna, det varen jättefin liten hatt från Burberry... jag vill också ha presenter från burberry... jag har i alla fall sett en fin väska från Mulberry som jag skulle vilja ha, dock kostar den litet mer än vad jag har råd med... men om någon vill slänga ut 850 Euro på mig så de gärna köpa ge mig den! :) 



Så fin... Vet någon var jag kan hitta en liknande?

Ha det bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0