långtråkigt....

Den här dagen har verkligen bara sprungit förbi... men det har varit väldigt långtråkigt samtidigt. Den började med att jag tackade nej till bergen imorse, det är alldeles för kallt där för mig nu. Istället stannade jag kvar här, dammsög litet snabbt och städade undan en del, seda nåkte jag in till stan och gick runt litet bland affärerna på stationen (de är de enda som har öppet på söndagar), jag provade ett par jeansleggings och en skinnjacka på vero moda men det blev inget idag i alla fall... jag köpte dock hela trilogin till "Der Goldene Kompass" på tyska... måste ha något nytt att läsa nu när Twilight är avklarad. Efter att jag sprungit runt inte kunnat bestämma mig för var jga skulle äta lunch slutade det med att jag köpte en kringla hos königsbrezel, det är så sjukt gott med nybakade kringlor!
Tyvärr blev jag inte mätt (och inte varm) så jag satte mig inne på Mc Donalds (idag igen) med en chicken wrap och en "mellan" läsk. Jag satt där ganska länge, började läsa litet smått i första boken men jag var så trött att jag nästan somnade. Det kom även fram en gammal man till mig som bad om hjälp; han förstod inte hur han skulle få te-påsen i vattnet med locket på så jag fick visa honom att man kunde ta av det... han sade att han var ny inne på donken...;) Däremot lade han i te-påsen utan att ta av den lilla lappen som ska hänga utanför innan jag hann säga något... men teet smakade nog inte sämre för det!  

Nu är jag trött trots att jag somnade när jag kom hem... vet itne vad jag har gjort för att jag ska vara så sömnig.

Ha det bra

Kommentarer
Postat av: Emelie

Heej!

Tack för julkortet, de kom i fredags haha! Chokladen smakade bra. Jo då! Trodde du att jag skulle spara den? Neheej. Pappret möjligtvis.

Ska du till Paris förresten! De har man inte hört något om. När, hur, vem, hur länge, åh vad kul!!! Jag vill också till Paris.. Fast inte just nu kanske, jag är ganska nöjd med värmen.

Ha de jätte bra!

Kram

2010-01-11 @ 12:18:15
URL: http://emeliechristersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0