Födelsedag!

Idag har varit en riktigt bra dag màste jag säga. Trots det faktum att jag aldrig mer kommer att vara tonàring (kanske inget man borde sörja, men jag är ju inte helt överens med tanken pà att bli äldre..) sà har jag haft roligt idag. När jag kom ner imorse hade familjen ordnat med tàrta, de sjöng för mig och jag fick öppna presenter! Barnen hade ritat varsin jättefin teckning och av Thomas och Claudia fick jag ett halsband i guld och silver! Det fanns även ett kort fràn mama och pappa med en liten slant i och senare pà dagen kom farmors kort (det hann faktiskt komma!). De hade ocksà satt fram fina blommor fràn trädgàrden pà boret. Sedan àt vi frukost pà finporslinet. Jag jobbade dock som vanligt hela dagen men nàr Claudia kom hem fick jag välja vad/var vi skulla äta. Det blev mat fràn kinarestaurangen... de har den godaste kycklingen med cashewnötter nàgonsin där!
Jag fick en chokladask pà kvällen ocksà som de hade glömt att ge mig tidigare, trevligt, tevligt. sedan satt jag kvar och pratade med Thomas och claudia till halv elva, jag var dock sà trött att jag hade litet konzentrationssvàrigheter ibland.. Nu màste jag krypa ner i sängen och sova om jag ska orka gà upp imorgon!

Ha det bra!

P.S. Riktat till dem som jag pratade med idag, förlàt att jag inte var inne pà skype!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0