Hej, hej...

Alltsà, vad har hänt sedan sist? Jag vet inte... orkar inte tänka efter. Nu vet jag i alla fall hur mina sista veckor här ser ut. Jag jobbar den här veckan som kommer, claudia börjar dà jobba hela dgaen igen sä jag har hand om Charlotte litet mer. Pà fredag àker de till tyskland för att städa ur ett dödsbo sedan àker de vidare til Nordtyskland för semester. Jag stanna kvar här och har en vecka ledigt, dock kommer Claudias föräldrar för att vandra i bergen sà jag kommer inte att vara ensam. Sedan kommer en bekant hit och hälsar pà veckan därefter, hon kommer nog pà tisdag kväll sà jag är inte ensam pà onsdagen dà heller. I slutet pà den veckan àker jag och Olivia till Milano, fredag till söndag. Jag vet itne hur länge besöket stanna, men jag jobbar i alla fall en vecka till, förmodligen ensam, sedan kommer den nya au pairen och jag har hjälp tà veckor framöver... Sedan kommer jag hem! Dà bär det nästan direkt av mot norra sverige.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0