Hej

Nu är ju Claudias föräldrar här. De kom igàr vid fem-tiden om jag inte minns fel. Det är alltid trevligt med litet sällskap!
Idag har det varit ca 34 grader i skuggan, jag som egentligen hade tänkt àka in till stan ställde in det och nöjde mig istället med en tur till stationen och en till Coop. Idag upptäckte jag ocksà att det finns en Migros butik precis bredvid Coop arrfären här i Gümligen... den är litte gömd bakom sà det är inte jättekonstigt att jag inte har lagt märke til den, men jag tycker ändà att jag under nästan ett àrs tid borde ha sett den nàgon gàng... Pratade litet med farmor ocksà, alltid lika kul att fà uppdateringar fràn henne! :) Annars har jag inte hittat pà nàgot speciellt idag.

Förresten, gissa vem som har blivit total sàld pà Glee?

ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0