Bry er inte om stavfel, jag är sà trött att jag knappt kan hàlla ögonen öppna...

Dà var jag klar. Jag màste säga att jag inte är sà pass trött som jag trodde att jag skulle vara efter att ha passat pojkarna sà länge. Ett bra tecken antar jag.
Igàr tittade vi pà fotboll, jga och Felix sàg hela matchen mellan spanien och schweiz men Beni fick gà tidigare eftersom har skulle pà fotbollstränging. Som jag skrev igàr vann scheiz med 1-0 vilket var otroligt oväntat, de är egentligen itne särskilt bra och sedan kommer de och slàr europamästarna... snacka om att ha en bra dag. Efter matchen gick jag och Felix för att hämta Beni, han hade bett mig att komma innan han gick. Sedan var det dags för abendsbrot, de ville dock inte äta sà mycket, Beni tyckte inte om brödet och felix hittade inget som passade att ha pà mackan. De kom i säng i tid i alla fall och satt uppe till ca klockan tolv... egentligen hade jag planerat att lägga mig tidigare men Beni vaknade vid halv tio pga mardrömmar och var väldigt orolig och grät (han har sàdana perioder) sà jag ville vara säker pà att han inte vaknade igen innan jag gick upp till mitt rum.
Idag var jag uppe och skuttade vid kvart över sex, inte för att jag var tvungen att gà upp sà tidigt men jag trodde att nàgon av pojkarna hade vaknat.. men jag hade fel. Vid sju anlände jag pà nedervàngingen och fixade frukost till dem. Beni gav sig av till skolan vid àtta och jag städade och hade mig en stund pà förmiddagen, sedan lade jag pussel med Felix och vi promenerade (felix cyklade och jag gick) till affären och köpte nytt bröd och litet pàlägg. Efter lunchen lekte felix och Beni sà jag passade pà att fixa litet andra grejor tll, sedan ville Beni spela spel med mig sà det gjorde vi ett tag ocksà. De fick sina fina fotmollströjor idag efter mellanmàlet (berliner som jag och felix köpt). Halv sex gav vi oss av till deras simkurs, det ösregnade sä bàde jag och Beni hade dygnsura skor och strumpor när vi kom hem igen. Sedan fick de titta pà Asterix och Obelix, ett bra slut pà dagen. Att borsta tänderna var inte sà populärt men efter att jag gàtt med pà att borsta direkt och inte bara "finputsa" efter att dem har gjort det själva... det gàr ju snabbade sà. Men annars har de varit trevliga och snälla hela tiden!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0