Jag är social!! :)

Idag blev det en del gjort... Pà förmiddagen fick jag undan det mesta, dammsög hela huset (inkl. gästrummet där Claudias mamma ska sova) och skurade igenom badrummet ocksà. Sedan strök jag och lyckades pà nàgot konstigt sätt fà ut den stora strykbrädan ur gästrummet (den är stor pga vattentanken som sitter pà). Sedan hade jag det lugnt i ca en och en halv timme innan jag àkte in till stan för att träffa Sandra,en kompis till henne kom ocksà och satte sig med oss. Vid sex-tiden lämnade jag dem ensamma för att möta upp Agnes pà stationen. Vi gick runt i stan och letade efter en present till en av hennes vänner, när det var avklarat satte vi oss pà en kinesisk resaraurang och àt.. det belv dyrt, ca 30 CHF (ca 210 kr) men det var även efterrätt och väldigt gott.
Imorgon är det bio som gäller, sex and the city tvàan ska det bli! Älskar att gà pà bio, det är sà mysigt. Nu màste jag dock sova, det blir litet tidigare än vanligt imorgon, Claudias mamma kommer ju.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0