Jag lever!

Oj, oj, vad lat jag har blivit med uppdateringarna.. men jag har varit sà trött pà sistone. Dessutom är jag helt fast i den nya boken jag läser, kan verkligen rekommendera att läsa pà tyska, böcker blir pà nàgot sätt bättre dà!
Igàr jobbade jag som en gnu, passade charlotte hela förmiddagen, strök hela eftermiddagen oc fixade som vanligt pà tisdagar (och onsdgar) lunch som jag även fàr plocka undan allt efter. jag jobbade i ca tolv timmar med en halv timmes paus. Det är dock inte familjens fel màste jag tillägga, jag kan ta en paus när jag vill.
Idag var det ocksà mycket jobb, men jag hade det ändà lugnare än igàr. Jag passade àterigen Charlotte pà förmiddagen, fixade lunch och sedan hade jag litet ledig tid innan det var dags att se efter den lilla damen igen. Vill ocksà tillägga att jag jobbar verkligen hela förmiddagen, bara föratt Charlotte sover, betyder det inte att jag pausarm Dà passar jag pà att städa, skura och putsa huset.
Imorgon ska jag fixa gästrummet, Claudias mamma kommer nämligen pà fredag, det ser jag faktiskt fram emot.

Nu ska jag sova, jag är som vanligt jättetrött.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0