jahapp

Jag har mycker job framför mig... kanske inte sà extremt mycket men mer än vanligt. Jag ska passa Beni och Felix till imorgon. Thomas och Claudia àkte till tyskland i eftermiddags för att hälsa pà Thomas moster/faster som ligger pà sjukhus och tydligen inte komer att klara sig sà länge till. Men det ska nog bra med barnen, dock har jag jobbat mycket hela veckan för att komma ifatt med allt efter att mina föäldrar var här sà jag kommer nog att vara trött imorgon kväll om man säger sà... Nu sitter jag i tv-rummet, kommer även att sitta kvar här ett tag för att se till att barnen inte vaknar och tror att de är ensamma eller sà. Beni hade mardrömmar igàr sà jag är litet orolig at han kommer ha det igen, dà brukar han nämligen inte lugna ner sig förrän thomas eller Claudia kommer. Vi fàr se hur dte gàr.

Förresten, Schweiz slog spanien i fotboll idag. Oväntat men jag fick glada barn här. :)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad härligt att få ha familjen på besök! Hoppas du hinner hitta på sake medan du är kvar i Schweiz!! passa på :)



Jag är i grekland mellan den 13 och 20 augusti.. :/ Hoppas deti nte krockat totalt!!!! Vore inte okej! Nu ska jag sova ;P Har jobbat hela natten... Hade bäst!

2010-06-17 @ 06:45:14
Postat av: Emelie

Stort cred till dig som lägger upp bilder! Bra jobbat.. tyvärr är jag inte alls lika duktig.

Vad trevligt att du fick besök, måste ha varit skönt att komma bort ett tag. ÄVen om jag vet att man får jobba dubbelt så mycket sen när man kommer hem..

Ha de toppen!

2010-06-17 @ 13:39:46
URL: http://emeliechristersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0