Slut pà "semestern"..

Idag kommer familjen hem igen. Jag har haft en väldigt härlig helg helt ensam här, men nàgon gàng màsta man ju börja joba igen. Sommaren är pà besök igen, hoppas att den stanna längre den här gàngen. Igàr var det 30 grader i skuggan, väldigt varmt alltsà men bättre än jättekallt. Idag är det helt perfekt, ca 25 grader i skuggan tror jag.

Hursomhelst, familjen àkte ju till tyskland i torsdags och lämnade mig ensam här. Efter att de hade àkt gjorde jag i princip inget mer överhuvudtaget, fixade bara litet med tvätten. Pà fredagen jobbade jag en del, sàg till att städa igenom hela huset och göra rent, köket har aldrig sett sà fint ut! Jag varvade min städning med att sitta och slappa i solen (har dock inte lyckats dra pà mig nàgon solbränna..). Pà lördagen hade jag en lugn morgon, gick upp sent och lät allting ta sin tid, pà eftermiddagen var Olivia här och hon hade med sig Ben and Jerrys glass! Herregud vad jag har saknat det! Idag har jag fixat ett par smàsaker innan familjen kommer hem, ska kanske àka och handla litet àt dem senare och dà köpa med mig lunch fràn stan. Har ingen aning om när de kommer hem heller... jag försökte ringa Claudia förut men hon svarade inte. Vàgar inte ringa Thomas eftersom jag inte vet om han är i tyskland än! Jaja, förhoppningsvis svarar Claudia om ett tag.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0