Spegel, spegel på väggen där...

Här är riktigt fint väder idag... emellanåt. Säkert ett par plusgrader också! Dagens jobbuppgifter var att dammsuga, tvätta och stryka. För tillfället väntar jag på att den sisat maskinen med tvätt och torktumlaren ska bli klara så att jag kan ge mig ut på en promenad, till helgen ska vädret bli sämre igen och det ska kanske snöa... inte så kul, nu vill jag ha vår!
Igår var vi ju på IKEA, det var trevligt. Jag köpte ett par nya inneskor eftersom sulan på mina andra fina som jag fått av Jessica håller på att lossna. De nya är inte lika fina och ganska stora, men bekväma... men jag saknar mina gamla. Au Pair rummet har dessutom fått ett nytt tillskott; en stor spegel. Den förra spegeln var en sådan liten som man bara ser huvud och axlar i, att den sedan stod på golvet gjorde ju itne saken lättare.. om jag ville se något annat än mina fötter i den var jag tvungen att sitta ihophukad på golvet. Nu står det däremot en stor fin spegel härinne som hela jag får plats i. På grund av den fick möblera om litet grand inne på rummet och det ledde till... vänta på det... att jag städade!! Det trodde ni inte va? Nu är det fint och allt är i ordning.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0