Uppdatering för igår

Det blev inget inlägg igår eftersom blogg.se krånglade litet grand... Men på dagen hände inget viktigt, jag hade planerat att åka till Thun, men blev för lat (som vanligt) så jag stannade hemma istället. Snackade litet ESC med Claudia och vi dömde ut det svenska och schweiziska bidraget tillsammans medan båda tyckte att Tysklands låt var ganska bra, den heter "Satellite" med Lena Meyer. ska se om jag hittar en annan länk.. upptäckte att den andra inte funkar...



På kvällen pratade jag litet med Bea, det var ju himla kul! Sedan ett snabbt samtal med mamma och sedan pratade jag med Sarah! Det var så väldigt längesedan vi hördes så det var en av höjdpunkterna på dagen! Den andra höjdpunkten var att Bea nu har betalat in till Japan...

Fick dessutom höra att Anni bosatt sig på ett nytt ställe igen... Då antar jag att brevet jag skickade till dig inte kom fram?

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0