Sie hat das Fläschen genommen!

Idag var en mycket bättre dag för min del! Charlotte hade tydligen varit vaken mellan fyra och sex pà morgonen, därför sov hon sedan fram till kvart över tio, sà jag hade ett par härliga timmar dà jag kunde städa och fixa litet. När hon väl bestämde sig för att vakna sà var jag snabb med flaskan sà innan hon hann börja klaga pà att hon var hungrig satt vi inne i tv-rummet och àt!! Jag blev sà otroligt glad dà, visserligen àt hon bara halva flaskan men det är ju ändà ett framsteg.
Allt flöt sedan pà ganska smidigt, hon var pà bra humör nästan hela tiden. Runt halv tolv började hon tjura litet, jag provade at ge henne resten av mjölken men det var inte sà uppskattat. Jag lyckades dock fàr henne att soman lagom till jag skulle laga lunch (det var Gnocchis pà menyn). Hon vaknade sedan medan vi àt men var lugn ända tills vi var klara. Det var först efter maten som hon började skrika, hon var ju hungrig dà, men Claudia kom hem fràn jobbet ganska snart sà det var inte sà farligt. Sedan försökte jag leka med felix men det avr svàrt eftersom jag ahde Charlotte i knät. Ytterligare litet senare gick jag ner i strykrummet och stannade där i en och en halv timme men nu har jag avvärjt det kaoset inför imorgon. När jag kom upp igen skulle Claudia precis ivär för att lämna tillbaka en film pà biblioteket, nästan samtidigt kom Felix hem fràn sin kompis Louis, han hade dock inte kompisen med sig utan hans syster Julie... Litet oväntat màste jag säga.
Efter det har vi i princip bara ätit Abendsbrot... Claudia provade ocksà att läsa litet högt ur boken som Beni fick av mig i födelsedagspresent, det var "lyckat". Den är fortfarande litet svàr för honom tyvärr, den positiva delen var dock att han gillade boken ändà! :)

Nu är jag väldigt trött och ska sova. Ska bara se ett eller tvà "the big bang theory" först.

Ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0