Sjukling pà bättringsvägen

Oj, oj.. det har verkligen varit dàligt med uppdateringen pà sistone. Men igàr hade jag dock en bra anledning; jag var sjuk. Hade feber och allt. Nu màr jag mycket bättre, inte hundra procentigt bra men som sagt, mycket bättre. Jag kan tyvärr inte komma ihàg vad jag har gjort de senaste dagarna... jobbat antar jag. Hade det hänt nàgot väldigt speciellt hade jag förmodligen (förhoppningsvis) kommit ihàg det àtminstone.
Idag ska jag nog stanna inne större delen av dagen, vill itne riskera att bli sämre igen, dock finns det en chans att jag blir litet uttràkad och beger mig in till stan en snabbis men just nu ser det inte riktigt ut sà...

Ha det bra sà hörs vi en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0