Hejsan hoppsan!

Ok, som ni vet är skolan nu igång igång vilket betyder att jag då och då har ganska litet tid för datorn... men sedan sist så jag i alla fall fått reda på att jag minst tre av mina gamla lärare! Sedan var vi ute med nya klassen och  åt, alla var tyvärr inte med men det var jättekul ändå! Vi gör ju tyvärr inte så mycket med dem... Vi gick till ett ställe där de hade ät så mycket du vill för ett visst pris och maten var faktiskt väldigt god. Man beställde in via en liten touchskärm man hade på sitt bord sedan fick man tillaga kött och grönsaker i en grtya som fanns på bordet.
Igår gjorde jag och pamela varsin liten bentolåda och gick ner till pakren för att äta, jättemyckigt men litet kallt (ca 17 grader).. jag hade ingen jacka.
Idag ska jag träffa en kompis stan för ytterligare en ohanami. Är egentligen ganska trött, men blir nog kul ändå! :)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: agnes

Hej! Jag är en tjej som just har anmält mig till En helårskurs i japanska i Kyoto. Ännu har jag inte betalat in visumavgiften för jag känner mig så himla osäker på stödet från csn. Det jag undrar är helt enkelt om man med säkerhet får pengar från csn till både kursavgift, och boendeavgift i klumpsumma så att man säkert vet att man kan betala in det och inte behöver lägga ut ur egen ficka så att säga? Eftersom att man ska betala i förväg...Vill verkligen åka till japan men ekonomiskt känner jag mig osäker, jag är väldigt tacksam för svar!

Med vänliga hälsningar, Agnes Vyöni

2011-04-15 @ 11:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0