tidig väckning

Imorse vaknade jag vid tre på morgonen av något konstigt, först tänkte jag att det blåste väldigt mycket men när jag vaknat till litet mer kunde jag konstatera att det förmodligen var en jordbävning. Ingen stor dock, jag tror att det låg på tre så den var mycket mindre än den vi hade hemma i skåne! Det var dessutom bara jag av oss fyra svenskar som vaknade av den. Men det var ju intressant att få uppleva en jordbävning i Japan, spciellt med tanke på att det var en så pass liten och harmlös. Om jag ska vara helt ärlig så har det redan varit en liten för några dagar sedan också, men det var ingen av oss svenskar som vaknade då, vi fick höra om det i skolan och det var bara några få som märkt av den.
Men, men, jag har inte hört något om att det skulle vara förskalv och lärarna skrattade och sade det var litet spännande vid båda tillfällena så det är nog inget att oroa sig för! Nu är det dags att gå och lägga sig!
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0