Fyrverkerier

Ok, först så kommer två bilder till på mig från festivalen, för att visa min fina yukata litet bättre:


Framifrån


Bakifrån, jag kanske låter självisk men jag tyckte att min knytning var finast! ;)

Sedan var vi i Oohorikoen (en park) och tittade på fyrvekerier ett par dagar efter festivalen, egentligen skulle vi dit med några klasskompisar men det var så mycket folk i parken att vi inte hittade varandra. Fyrvekeriet var fint i alla fall, ganska långt dock.. min kamera tog intressanta bilder!








Ganska coola bilder enligt mig själv, det ser dock snarare ut son stjärnor som imploderar på sig själva än fyrverkerier...

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: i i d z. [PHOTOGRAPHY]

hey! :D

allt bra idag? ^^



KRAM!

2011-08-04 @ 14:59:38
URL: http://prinsesc.blogg.se/
Postat av: Anonym

anmäl dig till dagens blogg? :)

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/august/dagens-blogg.html#comment

2011-08-04 @ 15:29:19
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Fin yukatan va :)

2011-08-04 @ 15:34:00
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: En gammal klasskamrat

Hej Emma, vad fin du är i kimonon! Jag är lite avundsjuk på att jag inte är kvar och fick vara med på festivalen verkar ha varit mycket roligheter för er där. & fyrverkerierna ser rätt roliga ut, lite som gamla experiment med elektricitet men den sista har du rätt i ser ut som en imploderande stjärna. Så vackert hur man än ser på dem ^__^



//F



ps: hälsa klassen å lärarna från mig :)

2011-08-05 @ 01:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0