Hejsan hoppsan!

Jag har varit väldigt lat vad gäller bloggen på sistone, kommer knappt ihåg vad som har hänt.. Jag vet i alla fall att vi har sommarlov just nu! Väldigt skönt. Pamela är inte här just nu heller eftersom hennes familj har kommit på besök, de är ute och reser litet grand.
Jag, Bea och Frida var ute häromdagen och hade litet kul, dagen efter det var vi på en liten shopping runda här i området, dagen efter det var vi på det tyska/schweiziska/österrikiska bageriet och åt goda mackor igen och i går var vi inne i stan. Vi har i alla fall gjort något var dag! Jag har också känslan av att det har hänt något mer intressant än det här men jag kommer inte ihåg nu vilket förmodligen betyder att det är önsketänkande... ;)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0