Hej!

Gd, jag är jättetrött idag... Vi har haft prov idag, det gick väl sådär, igår fick jag vara med på mamemaki jag var guden för långt liv, det vill säga en gammal gubbe. Men jag hade fina kläder på mig och en mask som till en början ville glida ner hela tiden. Jag lägger upp bilder på det senare... jag har också varit duktig och inte suttit vid datorn på tre dagar utan faktiskt försökt läsa litet m.m. istället. Igår var vi med på TV igen förövrigt, de ville ha med oss i någon grej på grund av setsubun. Men det var kul, allt jag sade var att jag kom från sverige. Sedan var det otroligt mcyket folk som ville ta bilder både med och utan masken på.. man fick höra ett par "ooh.." och "oj..." när man tog av den eftersom de blev litet överraskade över att se Europeer. Men det var himla kul och jag fick ju betalt också! ;) Jag har ju sett ett riktigt buddhist tempel också.
Nu pratar jag med mamma så jag skriver mer sedan!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0