Go' natt!

Igår var jag, pamela och frida i tenjin, jag köpte bland annat en fin mössa och en jättesöt bentolåda! Jag längtar verkligen tills jag kan använda den...
Jaja, klockan är bara tio men jag ska hoppa i säng nu, jag har lyckats vända litet på dygnet (på ett bra sätt) och numera lägger jag mig vid tio, läser litet och somnar tidigare än innan, jag har också slutat med svart te på kvällen. Jag kommer då också upp tidigare nu, mycket lättare att gå upp vid åtta om man inte somnar vid två... jag hade ganska mycket problem att somna förut, men jag tror att det var teets fel! Förmodligen litet datorn också, men framförallt teet!

Ha det bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0