Update

Veckan var slapp och det har helgen också varit. Har inte gjort något överhuvudtaget... men nu måste jag plugga litet, vi har kanjiprov på tisdag. Nästa vecka är vi lediga på fredag, ska dock till skolan snabbt på morgonen och en fukuoka now fest på kvällen, har Nagazumi festivalen på och engelska lektionen 60 plusare på lördagen, ledig på söndag... sedan börjar sommar lovet efter vecken därpå. Tiden går så himla snabbt!

Jag och Bea har förresten bokat boende i Tokyo för nio nätter! Eftersom att Bea fick ett reklamjobb så ska hon enligt vår överenskommelse (som föreslogs av henne innan vi visste vem som skulle få jobbet) bjuda mig på en fin middag i Tokyo. Jag har önskat Park Hyatt Hotels New York Bar, där de spelade in Lost in Translation. Ett väldigt dyrt ställe men hon gick med på det eftersom hon också tyckte att det skulle bli kul att gå dit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0