Middag ute

Japp farmor hade rätt, om man kan lita på vågen jag köpte så har jag gått upp ett kilo sedan jag kom hit... inte så mycket som jag skulle vilja men bättre än att gå ner åtminstone!
Idag skulle jag gå och betala min telefonräkning (1207 yen) och köpa hårschampoo. Jag hann med räkningen men påväg till hårschampoo butiken hörde jag någon ropa på andra sidan gatan; det var alltså beas klasskompisar som ropade på mig, de undrade om jag ville följa med dem och äta. Eftersom jag inte hade något bättre för mig (schampoo kan jag köpa imorgon) så följde jag med. Det var himla kul att få hitta på något med dem en gång. En person från min klass var också, men annars har jag egentligen inte pratat så mycket med någon av dem... jag fick så dåligt samvete när jag insåg att de visste vad jag heter men jag kommer sällan ihåg deras namn! Jag kan dock försvara mig med att det är tre pers i andra klassen som har i princip samma namn! Allvarligt, skillnaden är typ hur du betonar det...
Men jaja, roligt med litet spontanitet!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Farmor.

Oj då! Jag som aldrig brukar gissa rätt. Nu är frågan bara, var Du ligger på en skala mellan 1 och 100?? Alva har också gått upp, sedan ni sågs sist!! Förresten, det har nog jag själv också... Det måste vara något, som ligger i släkten!!

Trevligt möte på sta'n! Vad åt ni? Något med nudlar, kanske?!

Emma är inte så svårt att komma ihåg och dessutom var de många och Du ju bara en! Ha det bra!

Kram! Farmor.

2011-03-08 @ 16:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0