Ny Frisyr!

Ny frisyr!! Jag trotsade min rädsla för japanska frisörer tillsammans med Pamela idag! Är riktigt stolt över mig själv, dessutom tycker jag nog att frisyren blev bra. Jag får vänta till jag tvättat håret en gång eftersom det är väldigt stylat just nu, me jag tror nog att han lyckades bra. De hade i alla fall riktigt bra service på stället (jag tror väl att alla frisörer gör så här), de tvättade håret, masserade hårbotten, klippte (han var extremt nogrann kan jag säga), gjorde någon annan behandling, masserade axlarna och stylade håret! Man kände sig riktigt bra när man gick därifrån. Här kommer litet bilder.. jag tycker dock att jag ser litet ut som en björn på dem...




Jag är litet ful på den här bilden... Men jaja, ni fattar grejen! ;)

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0