Pinsamheter i Tenjin!

Igår gick jag, Pamela och Frida in till stan. Frida skulle påbörja sin tatuering och bad oss följa med, jag vet inte om vi var till så stor nytta dock... Vi följde med henne in, väntade tills de började sedan gick vi en fyra timmar lång runda på stan, kom tillbaka till studion kl sju för att prata litet med frida sedan gå hem innan hon var klar eftersom de drog ut litet extra på det. Men litet sröd kanske vi bidrog med, vem vet. Hon var inne själv idag och avslutade den, det är en jättefin tatuering som sitter på ena skulderbladet och sträcker sig fram litet över axeln. Den föreställer en vinge där det komer upp en sakuragren bakom. 
Annars såg vi på film idag och pluggade litet grand, Bea och Pamela försökte tvinga mig att ta ögondroppar eftersom det kliade men jag ville inte... är rädd för sådant...
Igår hände det också två pinsamma saker. Först när jag och Pamela precis hade ätit och satt i en park. Det kom två utlänningar och jag utbrast "Oh, en utlänning! Men det är en tant". Sedan att vi och lyssnade efters vilket språk de pratade... det råkade ju vara svenska, vad är oddsen liksom? Sedan säger Pamela medan de fortfarande är inom hörhåll "ska vi följa efter dem?" Vi har blivit för vana vid att prata utan att någon förstår... Sedan kläckte hon ur sig "har de gått?" då jag svarade med et skrattkvävt "nej"... Pamela satt med ryggen till ska jag kanse tillägga. Det framstår nog inte som riktigt lika pinsamt som det var i verkligeheten här i bloggen, men ni kanske fattar grejen.
Sedan lyckades jag utlösa larmet i en affär. Jag stod och tittade på en kamera som hade en väldigt kort larmsladd så till en början kunde jag inte röra den så mycket men efterhand drog jag omedvetet upp den mer och mer... tillslut började det pipa. Då satte jag förskräckt tillbaka den och tänkte, "var det jag!?" men sedan "nä.. säkert inte.." sedan kom en butiksanställd springade och började fiffla med sladdarna till kameran jag hade tittat på... hoppas att ingen såg att det var jag!

Jaja, nu måste jag sova! Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0