Park Hyatt Hotel

Ok, det blev inget med ikebukuro igen igar, vi spenderade ett par timmar i parken istallet och akte sedan till shinjuku. Dar spenderade vi storsta delen av tiden med attt leta efter toaletter... men pa sp satt fick vi se en bra del av stadsdelen! ;)
Vi lyckades ock ta oss till park hyatt hotel, det var dock inte som jag trodde dar, det ligger i en apstor byggnad men stracker sig bara over ca 4 vaningar elle ngt sadant. Vi fick leta litet efter hur vi skulle ta oss dit men till slut hittade vi hissen. Dar var det nagon som tryckte pa knappen at oss och sedan kom en annan person som sade "good evening ladies, after you" och visade oss in i hissen. Sedan var det latt pinsam tystnad upp till vaning 52. Dar gick vi av och tog oss fram till New York Bar (fran lost in translation, nordvarning). Dar drog de ut stolarna at oss nar vi skulle satta oss. Jag rakade tappa mitt glasunderlagg vi ett tillfalle ocksa, jag hann dra litet pa mungipan innan nagon hade plockat upp det at mig och forsvunnit med det... jag fick dock inte ett nytt av ngn anledning utan anvande beas servett istallet. Utsikten var helt fantastisk, man sag hela tokyo! Maten var ocksa jattegod, jag at hummerpasta och Bea tog en tortilla wrap. Men den kostade dar efter, min mat inkl. dricka kostade ca 500 kr, beas kostade ca 400 kr och vi betalade en service avgift pa 90 kr. Allt gick pa ca 1000 kr. Men gott och kul var det! Vi ska kanske ga dit igen inna nvi aker hem, det var en riktigt haftig upplevelse med den utsikten asksa!
Idag ska inte gora sa mycket eftersom vi ska pa konsert ikvall! :)

Ha det bra!    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0