Drömmar som INTE ska slà in

Jag hade en konstig dröm inatt... Jag vet inte exakt var jag var nàgonstans men det var i Sverige i allafall, jag skulle gà en intensiv kurs i tyska under en vecka och Anni var med mig där. Jag var väldigt upprymd och sàg fram (??) emot att gà den här kursen, dock slog det mig plötsligt att jag inte visste om min familj här i Schweiz var medvetna om att jag skulle gà kursen. Jag fick jättepanik för att jag överhuvudtaget inte kunde komma ihàg om vi hade pratat om det här eller om de trodde att jag bara hade försvunnit... Det jag var mest rädd för var att de skulle skaffa en annan Au Pair medan jag var borta sà att jag inte skulle fà komma tillbaka... Men som tur var vaknade jag upp här i Melchenbühl precis som vanligt! :) 

Jag undrar vad det betyder..?

Idag har jag inget att göra... har slängt in en maskin mörk tvätt... alla affärer i stan har ju stängt pà söndagar sà man kan inte àka dit... ska väl bara stanna hemma och slappa litet fixa smàgrejor som läxan till exempel...

Ha det bra!   

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: Åh tack!:) Tyvärr är det inte bättre.. jäkla magsjuka! Har inte ätit mat sedan i onsdags, en halv pannkaka idag räknas inte.. gud.. Hur blir det med flytten?:)

2009-10-18 @ 12:34:18
URL: http://elinoreaxelsson.blogg.se/
Postat av: Anni

skönt att höra att vi ses lite i drömvärlden åtminstone x) Vi får ta och skypa snart <3

2009-10-18 @ 13:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0