Städning, Skrik och Ledighet

Idag blev en ganska ansträngande dag faktiskt... först sà hag jag städat och dammsugat extremt snabbt bàde nedervàningen och källaren eftersom jag ville bli klar innan Claudia kom hem igen (hon lämnade av vàrt besök), sedan blev det ocksà städande av lekrum och Benjamins rum där det var totalt kaos sedan de lekt med Frederik där. Är dock nöjd med min insats idag, det känns som att jag verkligen har hjälpt till.

Felix har dessutom varit pà ett riktigt skrikigt humör idag, mit pà dagen började han störtgràta hela tiden.

Har egentligen itne sà mycket att lägga till... ska bli skönt att var ledig imorgon och jag känner för att àka in till stan men har litet problem med tiderna, jag och Sandra tänkte àka in tillsammans men när jag är ledig arbetar hon och tvärtom! Sà vi fàr se hur det löser sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0