Snart lov!

Känner väl att det går litet för lång tid mellan inläggen men det finns så mycket att göra... typ sitta vid datorn och slösurfa när man är klar med läxan. Då kan man ju inte göra blogginlägg... Men jag ska inte lova att rycka upp mig eftersom det aldrig händer.
Idag hade vi i alla fall en trevlig överraskning när vi kom till skolan, ett stort paket låg och väntade på mig och Bea! Äntligen kom det! Det var himla kula tt öppna, dock var det nära att vi inte fick hem det idag eftersom vi skulle besöka stället där vi ska jobba med en lärare direkt efter skolan och när vi kom tillbaka var det låst. Men en av lärarna som var kvar öppnade dörren för oss! Hursomhelts får vi inte mcyket till lov eftersom första lovdagen också är första arbetsdagen. Men, men, litet pengar får man ju.
Paketet vi fick innhöll många efterlängtade saker, marabou, proffs torrschampoo, djungelvrål (till asiaterna) och litet sådant. Jag längtar nu till litet läxfria dagar, förhoppningsvis får vi inte så otroligt mycket läxa över lovet, men jag vet inte hur sådant funkar här för att vara ärlig...
Nu på kvällen har jag och Pamela gjort i ordning små paket till våra klasskompisar, de får varsin liten påse (man kan köpa jättesöta små presentpåsar 100yen affärerna) som lade litet godis i och några pepparkakor! Vi är så otroligt snälla... ;)

Ska sova snart nu, klockan är mycket... Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Anni

Kan ni inte filma när ni matar asiaterna med djungelvrål? mwahaha >:D

2010-12-20 @ 21:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0