halvdant telefonsamtal

Idag har jag inte jobbat sà jättemcket, bara fram till lunchen. Jag hann i alla fall med att städa, sopa och stryka. Pä eftermiddagen slappade jag med min bok, kan inte sluta läsa!! Vid tjugo över fem kom Claudia upp och fràgade om jag kunde prata med tjej som kanska är familjens nästa Au Pair. Det var konstigt och litet obekvämt màsta jag säga, hon lät visserligen väldigt trevlig och sä men ingen av oss var förbered sà jag visste inte vad jag skulle säga om bern, omgvningen och mer specifika saker om familjen (jag fick fram att de var en jättehärlig familj i princip) och visste inte vad hom skulle fràga mig. Det blev inte bättre av att min engelska var extremt dàlig, jag ville börja prata tyska hela tiden och jag hörde henne ganska dàligt. Vi kom fram till att hon skulle maila mig istället.
Nu ska jag mysa med min bok och en joguhrt.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0