Karaoke!

Igår var jag på karaoke för första gången! Det var efter en nomihodai/tabehodai (drick/ät allt du kan) som en del av sällskapet drog vidare dit. Det var väldigt roligt även om jag inte sjöng, som de flesta därhemma vet är jag inte särskilt förtjust i att sjunga offentligt.
Det fanns en grupp med killar där dock som sjöng väldoigt bra, det började med att en sjöng och man tänkte "nämen, det var ju fint!" sedan kom nästa och man tänkte "oj, han sjöng ju ännu finare! sedan nästa "men gud... varför sjunger de så bra?!" och sista "... är han artits undercover eller..?". Med andra ord, de sjöng alla jättebra och två av dem borde verkligen satsa på en sångkarriär om de inte redan gjort det!
Vi satt där till kolckan 04:30, kom i säng vid 05:15... så ja är ganska trött idag, gick upp vid halv elva! Kommer att sova väldigt gott inatt också!


Ingen jättebra bild, men det här var i början på kvällen!


Det här var nog någonstans i mitten tror jag.. ;)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0