Spaceworld, Sakura!

Ok, här kommer ett bildregn som förlåt till otroligt sega uppdateringen! Det blir litet text och mycket bilder, but that's how you like it, right? ;)

Alltså, vi var duktiga och tog oss ut till nöjesfältet spaceworld som ligger ganska långt härifrån.


Här är tre pers på busstationen!


Och här är tre pers på tågstationen.. vi fick fråga om vägen på hakata station, det är inte lätt att hitta rätt! Om jag ska vara helt ärlig kom vakten fram och frågade om vi var ok efter att vi gått förbi honom aning för många gånger med förvirrade ansiktsuttryck.


JAg och bea gosade med pikachu!


Påväg till första bergochdalbanan...


Efter ett par åk satte vi oss för att äta, de blev det billigaste vi såg, men det var gott ändå!


Tagen i pariserhjulet... pariserhjul är överskattat... och alledeles för högt upp!


Synd att jag hade austronat som andrahandsval för universitetet.. dräkten sitter som ett smäck!


Yay!

Dagen därpå gav jag mig ut på Ohanami (titta på körsbärsblom) med en kompis!

'
Vi gick till en grej som en av hennes kompisar var med och anordnade.. tydligen träffade jag en kändis där! Det är jag, min kompis och kändisen på bild från höger.

Ytterligare en dag senare gick jag, Pamela och frida ut för litet egen blomskådning.


Här försöker jag och frida ta bilder på träden utan Pamela.. men hon ville inte flytta på sig...


..så jag jagade bort henne, här springer jag tillbaka!


Finfin hoppbild, ser ut som att jag hppar typ två meter... ;)


Det är viktigt att drick när det är varmt ute! Jag och Pamea köpte goda.. öh.. juice/läsk saker...


Alla tre på bild!

Ja, om ni har tur så kanske det kommer någon bild till sedan när jag orkat gå in till Frida och hämta dem hon har också!

Idag var förövrigt första skoldagen efter lovet... första gågnen vi var en stor klass. Det gick väl bra, vi kommer att ha åtminstone två lärare som vi hade förut. Vi hade vanlig lektion på första halvan och sedan gick vi ut för litet Ohanami på andra halvan, jättemysigt!

Jaja, ha det bra, nu orkar jag inte med det här längre.. satt och ladde upp bilder i en evighet! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0