Handelsdag!

Var ute och handlade litet idag, jag har införskaffat de flesta souvenirerna till folket därhemma nu tror jag. Om jag ska köpa något mer blir det nog i tokyo. Jag hittade även en fin billg tröja till mig själv, inte helt fel det.
Det har varit väldigt varmt idag, man smälte bort litet grand på vägen till outlet affären! Som tur är blåste det så man dog inte helt i solen. Nu på kvällen har jag klunkat i mig en massa vatten, kroppen kände nog att det var något som saknades!
Imorgon bör jag plugga inför provet nästa vecka, vi har ju en ny bok så provet kommer att vara uppbyggt litet annorlunda än dem andra... vilket är litet sådär eftersom det är vårt sista prov från textboken, efter det här kommer vi bara att göra något i slutet, vet inte riktigt var det ska gå ut på, det är till för att se om de som ska gå vidare på skolan får flytta upp en klass eller om de bör göra om den här kursen. Våra betyg (om vi får sådana) kanske baseras på det provet..? Vi får väl se vad som händer! ;)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej!

Hittade din blogg då jag googlade efter svenskar i Japan. Själv ska jag åka dit (Toyama) om ca en vecka, och stanna i 3 månader, för att studera i en orkesteracademi. Jag vet inte mycket om Japan, kan inte japanska osv.. Det ska bli ett spännande äventyr. Tänkte höra om du som har lite erfarenhet har lite tips till en svenska som är helt grön på Japan-fronten? Vad jag ska ta med (utom reseadapter) osv.

2011-08-27 @ 19:22:48
URL: http://vioelin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0