Jag är fiiiin!

Bilder på mig när jag är fin!


Mycket fin klänning, den var faktiskt litet finare i verkligheten! ;)


Älskade ryggen!


Litet suddig bild, men jag hade en fin håruppsättning!


Och fin sminkning! Tydligen ser jga ganska mycket äldre ut på de här bilderna också... men, jag är fin i alla fall!

OBS, den här klänningen är inte min.. tyvärr, jag hade gärna stulit den! ;) Allt är dessutom fixat av professionella stylister och make up artister (måste bara skryta litet grand, det är inte var dag jag får sådan lyx)!  

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Alice

Åh vad fin du e! :D



läser din blogg och älskar den! ^^

Jag ska plugga japanska år 2013 hade jag tänkt och din blogg får mig att få en enorm hemlängtan till ett land jag aldrig ha varit i! <3



kram på dig/ Alice

2011-08-17 @ 02:27:27
URL: http://noodles.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0