Random Onödig Fakta

Jag hatar min apdåliga internetuppkoppling (eventuellt datorn, vet inte riktigt vad det är som krånglar) skype funkar nästan aldrig ordentligt! När den väl får för sig att logga in kan jag nästan aldrig ringa upp någon utan att datorn hänger sig totalt... någon som vet vad man kan göra åt det? Är litet desperat här liksom...

Blir dock mycket gladare när jag får kommentarer som t.ex. den som Alice skrev, man får litet mer motivation att blogga då! ;) Blir kanske aningens sur på blogg.se som missat att uppdatera när jag fick den... fast det händer ganska ofta visserligen.

Som ni kanske märker vet jag inte rikigt vad jag ska skriva idag... Eller jo, det vet jag visst förresten! Imorgon ska jag och Bea köpa shinkansen biljetter till tokyo! Det kunde jag inte sett fram mer emot, jag längtar verkligen till tokyo, ännu mer sedan vi fixat konsertbiljetter till Yuuya också!

He det bra!

Kommentarer
Postat av: Farmor.

Jag går här och tänker på vad jag ska skriva till Dig. Det var ju så roligt, när vi talades vid sist via Skype och Du visade lite av varje, som Du köpt.Du har ju väldigt goda framtidsutsikter också med tanke på Tokyo!! Hoppas det blir en fin upplevelse, men det får vi väl kommentera här hemma!!! Har Du sett Emmas nya blogg? Eller! Har Emma skrivit något i dag? Det har varit den dagliga, stora frågan här hemma i ett års tid nu, såå.. Emma, det är mycket roligt med Ditt skrivande för oss! Hälsningar o kram, från Din Farmor.

2011-08-21 @ 12:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0