Skolstart

Idag började skolan, inte så roligt kanske... inte för att jag inte tycker om den men jag hade gärna haft mer lov, nu kommer vi tillbaka till jobbiga prov och läxor. Igår var jag, bea och Pamela inne i Tenjin och tittade runt litet grand, Bea hämtade bland annat ut sin lön... Jag köpte ett par billiga solgalsögon, vi gjorde litet fina bilder och gick på bio, transformers i 3D.
Idag var som sagt första skoldagen, den gick förbi relativt snabbt vilket var skönt. Sedan gick jag och bea till en convenience affär som heter Lawson. Där kämpade jag och en tant med en biljettmaskin ett ganska bra tag innan vi fick ut ett kvitto  som jag kunde ta med till kassan och få ut två stycken fina biljetter till Matsushita Yuuyas (松下優也) konsert i Tokyo! Jag och Bea ska gå och se honom när vi är där, kan inte fatta det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0