Dagens dag

Nu har det väl inte gått riktigt lika lång tid som det brukar göra innan uppdaterar... Vi har inte gjort så mycket i helgen, borde ha pluggat mycket mer inför kanjiprovet idag, det gick inte jättebra.
Annars börjar v märka att svenskan blir sämre också, trots att vi är fyra svenskar som bor ihop. Bea pratade om morfödrar idag till exempel, Pamela sade något annat dumt hon med men jag har glömt bort vad det var. Fast vi säger visserligen alltid flera sådana saker om dagen... Pamela har varit sjuk, är fortfarande litet snuvig, jag har/är litet små krass också, bara litet rinnig i näsan och så dock. Vi har ca 12 grader som normaltemperatur inomhus, sitter ofta i två flisjackor och tycker ändå att det är kallt, den fryser mest är inte jag (även fast det borde vara det) det är Bea, i alla fall så klagar hon mest på det! ;)
Idag åt vi bento!! Jag tog en med ris, ägg och curry plus en "biffbulle", jättegott! Fick även litet kyckling av Bea eftersom hon skulle köpa något annat gott åt mig också, men det visade sig att det innehöll bläckfisk så Pamela åt upp det. Så Bea var väldigt godhjärtad idag. Hon har inte tvingat mig att skriva det. Ärligt.
Vi ska dansa litet tror jag... vi gör det ibland för att bli litet varma.


Ha det bra! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0