I förrgår, i morgon, i övermorgon, igår är idag.

Idag fick vi tillbaka kanjiprovet, som väntat gick delen då vi ska skriva läsningen av kanjit mycket bättre en då vi ska skriva tecknet själva.. men jag fick faktiskt ett "very good" på båda, även fast jag inte ens skrev i allt på den svåra delen, men som de andra sade, det kanske var bra för att vara svensk! ;)
Den här veckan verkar gå ganska segt, jag tror att det är för att vi håller på med något ganska svårt nu... Och de har sagt att nästa grej vi börjar med och nästa bok vi ksa få är jättesvårt med mycket läxa... som om vi hade litet läxa nu liksom.
Idag satte vi ut flaskor för första gången sedan vi kom hit... va har glömt det var månad, men idag kom vi äntligen ihåg det! Vi hade två stora påsar som tog upp väldigt mycket plats. Vi var även och stor handlade idag, köpte dock litet för mycket saker att frysa för allt fick inte plats i frysen... men det var ingen katastrof, vi köpte även fisk för första gången! Det var jättegott, den låg i någon god sås men nu luktar hela lägenheten fisk... Jaja ska sova nu.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: mamma

det var roligt att det gick bra på provet. hur har ni det med vädret har det kommit någon snö?? Kram Mamma

2011-01-22 @ 09:56:01
Postat av: Sasha

Grattis för "very good"! Du är dukig, Emma! Och ni äter så gott så jag blir jättesugen att åka hem till Japan! Men har ni provat "umeboshi" än??

2011-01-23 @ 20:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0