My crib...

Idag tänkte jag visa hur vu bor litet grand, det är ju inget flashigt direkt men kan kanske vara intressant att se... Så jag börjar med bilderna direkt:


Här ar vår dörr... man kan till och med se på bilden att den är ganska blöt...


Bredvid dörren har vi vårt lilla, lilla kylskåp... jag vet itne riktigt när, men någon gång förvandlades den till vår avlastnings yta... jag misstänker att det var i samma veva som vi märkte att hyllan vi brukade ha sakerna på hade möglat litet grand... :S
På bilden ser ni även vårt lilla husmonster som brukar springa runt och störa oss samtidigt som det äter uppvår mat och smutsar ner lägenheten, vi kallar det bea. I vanliga fall bor det under Fridas säng men på sistone tror att jag hon varit en del under min också! 


Vänder man sig sedan till höger ser man vårt handfat där vi borstar tänderna bland annat. Mittemot hanfatet har vi duschen. Monstret Bea var fortfarande på fotohumör tydligen...


Här ser ni handfatet litet bättre, intressant va? ;) Ni kan även se vår tvättmaskin bredvid hanfatet och i spegels kan ni se litet av duschen.


Vänder man sig sedan 180 grader (eller helt enkelt till vänster istället för höger) ser man vårt "kök"...


Ni kommer vi in på mitt och pamelas rum... min alltid så fotogena rumskompis ville var med på bild. ;)


Min hylla.. det ser faktiskt mer städat ut i verkligheten..


Här är våningssängen, jag sover överst...


..här uppe närmare bestämt!


Här är litet mer överblick över rummet.


En söt liten bild, jag ser litet stel ut men men det är fin ändå.


Som avsluttning får ni se en söta smilsen som uppenbarade sig under min bulle när jag tog bort pappret, visst är den fin? :)

Ha det bra och hoppas att nui uppskattade bilder, det tog en evighet att fixa det här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0