fin fina fötter

Idag har jag gjort mina fötter fina, de var väldigt länge sedan sist, jag har till och med smörjt in dem med fotkräm (!!) eftersom jag fick det gratis förra gången jag handlade på the body shop.
Något annat intressant har nog inte hänt, kanske har jag något roligt att berätta efter helgen. Eller vänta, vi gjorde ju en liten video till skolan som de klippte ihop... Vi har fått den nu, det var mycket smärtsamt att titta på. Vi pratar som tur är inte på japanska utan på engelska och svenska (den ska skickas till sverige).
Det är för det mesta väldigt varmt här, ca 30 grader var dag. Är rädd inför augusti som jag tror är den varmaste månaden. Har redan svårt att sova pga värmen.

Jaja, nu ska jag nanna, ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Anni

..Finns det nån chans att man kan få se er reklamfilm på något sätt? :D

2011-07-15 @ 12:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0