Hej!

Anni påpekade ett ganska pinsamt fel i mitt förra inlägg. Det är nu omhändertaget och ska inte pratas om igen.
Men, idag har vi alla fall haft prov igen.. det blir nog inte lika bra som förra gången, nu måste vi skriva kanji också... Det är ganska svårt eftersom vi får nya ord till var kapitel och sedan har vi andra kanji som vi får var dag. Det blir dock väldigt många ord i slutändan och det är svårt att plugga på alla om man säger så... Men vi får se hur det går!
Det var också kul att äntligen få en kommentar... *hint*

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Anni

kommentar :)

2011-06-01 @ 20:24:31
Postat av: Ida

tänkte bara meddela att jag slaviskt läser bloggen :D Dock lämnar jag väldigt sällan några spår... HOppas du har det braaa :)

2011-06-01 @ 23:21:09
URL: http://idab.bloggplatsen.se
Postat av: Farmor.

Såg väl det, att "tryckfelsnisse" hade härjat i spalterna. Det kan bli rätt roligt, ibland. Du är duktig med Din blogg, Emma, och Du ska nog få kommentarer, jag har flera på lager, men här kommer en från Alva först: kjrlnmåödnyxxzc Kram. Farmor.

2011-06-02 @ 23:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0