Avsked...

Igår hade vi en avskedsmiddag/utekväll med Fredrik som åkte hem idag. Det kom ganska plötsligt att han skulle åka, vi fick reda på det i förrgår! Men vi hade en väldigt trevlig kväll ute i alla fall. Det var tänkt att vi skulle gå på ett kattcafe i Tenjin och sedan åka hem eftersom hans plan gick vid sju tiden... Men cafeet var stägnt så vi gick till en annan restaurang istället. Sedan fick vi för oss att vi ville gå på karaoke, men först skulle vi snabbt till ett ställe som heter "the party" och äta litet pizza, (det finns en mer lounge liknande del och en club del). När vi kom in på loungedelen kom ägaren Greg och välkomnade oss genom att öppna club delen tidigare för vår skull! Så istället för att gå på karaoke och åka hem tidigt kom vi hem vid halv två... Tre av oss blev då också extremt sugna på mcdonalds mat och gick dit... vi kom sedan tillbaka vid halv fyra-fyra... jag gick upp klockan halv ett idag. Men väldigt snälla fredrik gav oss sin riskokare och litet annat eftersom han inte kunde ta hem allt. När vi skulle gå ut idag upptäckte vi att han lämnat en halv packe toapapper utanför vår dörr, väldigt snällt! ;)


Jag och bea på restaurangen!


Mmm... gott! Vi beställde in många olika saker men det här var det största så att säga!


På "the party"... litet udda namn men ett kul ställe!


Sedan ville jag bara visa vad jag gjorde på ikebana lektionen. Den såg finare ut i verkligheten tycker jag visserligen, när man såg vasen till och allt sådant! Vasen var dock litet svår men jag lyckades tillslut... efter många små svordomar och hot om att kasta den i golvet. ;)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Lund

Åh Ikebana, det har jag alltid velat testa men det verkar sjukt svårt. Jag såg en lista en gång på de olika sätten man kunde sätta på och jag såg ingen skillnad på dem alls xD



Tack för att du gav så bra svar på mina frågor, jag följer din blogg nu på mina bokmärken så ifall jag kommer på nått mer så vet jag vem ja kan lita på ;)

Ha en fortsätt bra studietid :)



Jag hade också tänkt att vara där ca ett år, har vi tur kanske vi ses ;)



/ Sara

2011-03-27 @ 22:14:13
URL: http://luuuuund.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0