Födelsedag!

Idag nollade Pamela! Nu är hon äntligen myndig även här i japan!
I förmiddags trallade vi andra ner till bageriet i närheten och köpte jättegoda kakor men jordgubbar, det var länge sedan jag åt något så gott! Sedan gick vi faktiskt ut och åt här i närheten nu på kvällen också.
Imorgon ska vi förhoppningsvs lyckas ta oss in till space world (en nöjespark). Det ligger ganska långt härifrån, men med tåg ska vi nog lyckas ta oss dit! Så förutsatt att vi itne går vilse på hakata station (vilket är möjligt, det har precis blivit omgjort till ett enormt shopping center) så lär ni höra om allt som hände och inte hände imorgon eller i övermorgon!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Farmor.

Du verkar vara "senioren" bland er, Emma! Känner Du Ditt ansvar? Jag önskar, att ni får riktigt roligt på "tivolit"! Gratulationer!! till Pamela, från Emmas Farmor. Det är roligt, att vara 20 år, jag vet, jag har varit där... men det var länge sedan...

2011-04-01 @ 00:44:46
Postat av: Mikaela Thörn

Hej Emma! Mitt namn är mikaela och skriver på tidningen studentmagasinet som ges ut till högskolor och universitet i hela sverige! Jag såg att du studerar i Japan och tänkte kolla med dig om vi kunde få ha en intervju med dig lite om hur det var varit under krisen i japan, dina tankar vad du har varit med om och hur dem har behandlat svenska studenter som befunnit sig där! Vi tänkte skriva en artikel i tidningen om vad man ska göra under en krissituation som student m.m. Om du är intresserad får du jätttegärna höra av dig till mig: [email protected]!

2011-04-04 @ 14:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0