Hallops!

Idag blev en dyr histroria i tenjin, jag köpte ett par fina och bra hörlurar, de var egentligen inte så dyra men om man plussar på en denshijisho och en... våg... badrumsvåg... blir det ganska mycket pengar. Ordlistan hade jag dock planerat att köpa, hörlurarna var som sagt inte så dyra och bättre äm dem jag kan köpa hemma för samma pris... vågen ville jag ha helt enkelt, den är fin. Och nu vet jag en gång för alla om jag har gått upp eller ned här borta! Vad skulle ni gissa på egentligen? ;) 
Annars har det nog inte hänt så mycket sedan förra inlägget. Faktiskt. Jag och Pamela var ute i torsdags, träffade svensken som vi mötte på någon grej för ett tag sedan. Vi gick till en litet foodstall och träffade både japaner och utlänningar som ville prata engelska. Det var himla kul men man var litet trött i skolan dagen efter.
Jag ska nog (läs: förhoppningsvis) snart lägga upp några bilder. Det får dock vänte till lovet... Yay, bara en vcka kvar! :)

Kommentarer
Postat av: Farmor.

UPP! Farmor.

2011-03-06 @ 21:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0