Tenjin!

Var i tenjin med en kompis som jag träffade på en fest för ett tag sedan. Det var väldigt roligt, vi gick och åt lunch, shoppade litet och satte oss på ett cafe sedan där vi blev kvar ganska länge! Det är kul att hitta på något med japaner på "egen hand" ibland, vi gör ju så mycket tillsammans vi svenskar hela tiden... men tjejen jag träffade idag är i alla fall jättetrevlig. Jag fick dessutom med mig en fin, billig klänning hem och ett par fina ätpinnar som bara kostade tio kronor!
Det är alltid roligt att gå ut med japaner eftersom de kan visa litet intressanta ställen som man har missat, cafeer och retauranger är lätt att hitta men det finns många undangömda längre upp i byggnader som man inte alltid märker... Jaja, det får vara allt för idag.
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0