Tiden går för snabbt!

Ibland kan jag itnte fatta hur snabbt tiden går, det känns som att vi fyra som bor ihop hade två lägenheter längre än en.. men vi flyttade ihop efter två månader, och vi har bott ihop i fem! Det känns verkligen inte som fem månader, vi har visserligen kommit ganska nära varandra under den här tiden, men det känns ändå inte som att vi har bott nästan ett halvår tillsammans, det känns definitivt inte som att vi ska åka hem om ca fem månader... jag vet ju inte hur jag kommer känna om ett par månader, men just nu känner jag inte att jag vill åka hem, jag känner mig inte riktigt klar med japan om man säger så. Visst saknar jag alla där hemma, men det är ju just det som är grejen med ett hem, det försvinner inte. Jag vet att jag alltid kommer tillbaka till Sverige men jag vet inte om, hur och när jag kommer tillbaka till japan. Jag hade velat stanna ett halvår till, eftersom jag inte vet vad jag ska göra när jag kommer tillbaka, men det är svårt att få visum och jobb... Jag vill inte studera mer eftersom det blir för dyrt bland annat. Jag kommer tyvärr ingen vart med mitt överläggande om de här sakerna... Det jobbigaste är att jag inte kan be någon annan "göra det åt mig" jag måste ju ta det sista beslutet själv hur det än blir...

Jaja, vi får se vad som händer till slut.. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0