Update

Tja, dte har inte hänt så mycket här sedan sist. Regnperioden började idag så jag vet inte om vi kanske har sagt hejdå till solen för en månad nu...
Men på lördag ska vi in till tenjin för ett Nakama event (då man kan äta och dricka allt man vill). Det ser jag framemot. Annars vet jag inte vad jag ska skriva mer. Jag fick ett mail från min värdfamilj i schweiz dagen efter att jag drömt att jag var hos dem igen, det var litet kul (och ja mamma, jag har svarat på det!). Men utöver detta har det nog inte hänt så mycket. Eller jo, jag har hittat en fin kamera jag vill ha... men det är tyvärr inte den billigaste som finns... det är Canon Poweshot G12. Den är egentligen inte så otroligt dyr för den sortens kamera men det är ändå mycket pengar för mig.
Jaja, ha de bra där hemma!

Kommentarer
Postat av: Anni

asg ville du berätta att du ser fram emot att inte åka till nakama..? Gick det lite fort där? :D

2011-05-31 @ 21:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0