Lunch

Vi var ute med lärarna idag, även rektorn och VD:n för skolan var där. Jag och Bea blev offrade av de andra, vi fick sitta med VD:n och rektorn istället för klassen och vär "home room teacher"... Det var kanske inte så kul, men det ändå helt ok att sitta med dem andra. Vi fick ju gratis mat! ;) Den var aningen konstig, är inte helt säker på vad jag åt, men det var ganska gott! Tror dock inte att jag kommer att få uppleva något som liknar situationen då jag fick något att äta, stoppade det i munnen och frågade sedan vad det var och fick svaret "grisöron". Inte sådana som vi brukar ge hundarna hemma vill jag dock inflika! ;)
Idag har jag också proppat ett paket som jag ska skcka till schweiz fult med plastpåsar för att isolera och fylla ut... det var litet för mycket plats över. Hoppas att de blir glada, nu ska jag bara skriva ett litet berv att lägga i också!

Ha det bra där hemma så länge!

Kommentarer
Postat av: Ida

Så himla längesedan vi sågs nu! Hoppas du kommer upp hit i höst :) Har du bra kontakt med "din familj" fortfarande? :)

2011-09-10 @ 00:27:13
URL: http://idab.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0