Dagen

Idag har jag varit duktig; jag har tömt diskmaskinen (som JAG satte igång) och hängt upp tvätt (som JAG tvättade)! :) Jag har dessutom läst Emelies blogg och hon kom fram smärrtfritt, tydligen gick det väldigt lätt för henne att ta sig igenom säkerhetskontrollen och allt sådant i Australien och det var ju tur, det tog hela tre timmar för Anni. Och det för ju mig väldigt smidigt in på nästa nyhet som råkar vara att jag stötte på ingen annan än Anni på skype nyss! Det var jättelängesedan vi pratade så jag blev väldigt glad! Kul att höra att hon har det bra... och kallt... hon får ju trotts allt vara i Australien! ;) Däremot fick jag höra intressanta nyheter, tydligen får man bara duscha fyra minuter om dagen eftersom de har ett sådant vattenunderkskott... men fyra minuter!! Jag förstår verkligen att man inte kan duscha mer men jag hade aldrig hunnit bli klar på så litet tid...

Annars händer inte så mycket idag, jag har inga körlektioner och inget annat att göra heller så jag ska kanske ordna litet i huset (jag hatar att ha det stökigt när jag är ensam hemma). Det är i alla fall väldigt varmt här i skåne idag, 22 grader i skuggan och jag är ganska hispig när det gäller öppna dörrar... jag är rädd att något/någon ska komma in och vill därför bara ha altandörren öppen om jag är i samma rum vilket gör att det blir väldigt varmt på nedervåningen.  

Ha det bra,
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0