En dag på stan!

Det var en trevlig tur på stan idag, jag och Josefin började med att sätta oss på Wayne's där jag tog en smoothie och en Devil's cake (trots det lovande namnet var den inte fantastisk...) vi satt där ganska länge och pratade, sedan begav vi oss ut på stan och kollade runt litet i affärer. Jag köpte ett linne inne på H&M som bara kostade 50 kr! :) 
Jag lyckades också stämma träff med min syster (Maria här i Lund) så att jag träffar dem en gång innan jag åker också! 

Fick dessutom betala kontant på bussen eftersom ingen tyckte det var lönt att lämna busskortet hemma... 34 kr fram och tillbaka...


Någon som känner igen det här? 


Mitt nya linne från H&M! 

Ha det bra!
/Emma

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0